Τετάρτη, 5 Ιουλίου 2017

Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΙΗΣΟΥΣ

Σήμερα εχει καταλήξει η Επιστήμη σε ενα consensus
σχετικά με το ιστορικό πρόσωπο του Ιησού,
τα συμπεράσματα του οποιου ειναι,περιληπτικά,τα ακόλουθα :

-το κήρυγμα του Ιησού περί της ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ
ηταν μια ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΗ αναγγελία,
ανάλογη με παρόμοιες των σύγχρονων του ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΩΝ κινημάτων ,πχ ΕΣΣΑΙΩΝ.

-η διαφορά της Εσχατολογίας του Ιησού,
απο τις άλλες σύγχρονες του Εσχατολογίες,
αφορούσε στο οτι ο Ιησούς ΕΚΛΑΜΒΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΩΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ,
ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ(και την επαγγελία Του)
ΘΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.

-το παραπάνω σήμαινε οτι
ο Ιησούς,δεχόμενος ΠΩΣ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ,
ειχε οπωσδήποτε ΜΕΣΣΙΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ
-αν και οχι παρόμοια με την αντιστοιχη μεσσιανική προσδοκία των συγχρόνων του.

Κατόπιν ολων των ανωτέρω συνάγεται οτι
ο Ιησούς της Ιστορίας,
δηλ.ο Ιησούς οπως τον αποκαλύπτει η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ,
ειναι ΤΑΥΤΟΣΗΜΟΣ με τον Χριστό της Εκκλησίας ,τον ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ Ιησού.

Σε διαφορετική περίπτωση,
δηλ.αν ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ Ιησούς ΔΕΝ ειναι Θεάνθρωπος,
τοτε ήταν ενας ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΣ ΠΑΡΑΦΡΩΝ
και ειχε δικιο ο Αρχιερεας Καϊάφας
που τον καταδίκασε ως ΒΛΑΣΦΗΜΟ...